تماس با جهان صنعت، ارسال درخواست خرید آنلاین

راهبرد بلند‌مدت مجموعه‌ی جهان ‌صنعت بسترسازی جهت ایجاد یک ارتباط دو‌سویه و موثر مابین خریدار و فروشنده است. از اهداف این راهبرد نهادینه‌ساختن فرهنگ سیستماتیک و کاهش تاثیر دلالان بر قیمت کالای مصرف‌کننده ی نهایی است. سامانه‌ی ثبت اطلاعات و ارسال درخواست خرید آنلاین یک پلتفرم اولیه برای آزمایش این شیوه از فعالیت می باشد. این سامانه کمک می‌کند تا به تفکیک کالای مورد درخواست خود را همراه با ضمائم، مشخصات فنی و اعلام محدودیت زمانی ارسال کنید. و پس بررسی در مدت زمان کوتاه پاسخ استعلام خود را بصورت مکتوب دریافت کنید. استفاده از این روش طبعا به تسریع فرآیند استعلام مالی و افزایش دقت و کاهش مغایرت خواهد انجامید و تاثیر بسزایی در افزایش کارایی مجموعه جهان صنعت خواهد داشت.

ارسال درخواست آنلاین
یک مهندس در سایت پتروشیمی - ارتباط با جهان صنعت
مجتمع تجارت فلزات پارسه - ارتباط با جهان صنعت

تماس با جهان صنعت در مرکز تجارت فلزات پارسه

جهان صنعت عقبه‌ای با سه دهه تجربه ارزشمند در حوزه‌ی صنایع نفت و انرژی دارد. فعالیت تخصصی این مجموعه تامین و تجمیع تجهیزات سیستم پایپینگ یا لوله کشی در واحد های فرآیندی است. نقاط مشترک با مخاطبانمان در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، شیمیایی، کارخانجات، ابنیه، کشاورزی و فاضلاب مشهود می‌باشد. جهت آشنایی حداکثری و طرح موضوعات مرتبط با تامین کالای پروژه‌های آتی خود از طریق دکمه‌ی زیر اقدام کنید. طبیعتا آشنایی بیشتر با مخاطبین مجموعه تاثیر مثبتی در ایجاد یک رابطه ی مستمر و خرید مطمئن خواهد داشت.

تنظیم نشست حضوری

دفتر مرکزی جهان صنعت

بزرگراه فتح – بلوار چهل و پنج متری زرند – روبروی بازار آهن غرب تهران – مجتمع تجارت فلزات پارسه – ورودی شرقی – پلاک ۶۳ – شرکت بازرگانی تجاری جهان صنعت آبنوس